Повернення товару неналежної якості протягом 14 днів.
Повернення товару здійснюється відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів». У період 14 днів, не рахуючи дня покупки, можна оформити повернення товару за умови:
- товар не був у експлуатації;
- збережені всі пломби і ярлики;
- цілісність комплекту і упаковки не порушена;
- збережений гарантійний талон і документ, що підтверджує оплату.
Для повернення товару необхідно попередньо зателефонує нашими менеджерами, озвучити причину і узгодити спосіб повернення. Після узгодження з менеджером Ви можете повернути товар в такий спосіб:
Товар можна повернути за адресою м Бровари, р-к "Короленка", місця: 64, 368, а також необхідно надати:
- Чек на товар - Вам необхідно надати товар, гарантійний талон, оригінал касового чека, сліп-чек (при оплаті банківською платіжною карткою) або видаткову накладну, паспорт або документ, що засвідчує особистість.
- Очікувати повернення грошей співробітник огляне товар на предмет експлуатації і озвучить термін повернення грошей (до 7 банківських днів).
Через кур'єрську службу доставки:
- Надішліть нам товар - Підготуйте товар, гарантійний талон, копію чека або видаткової накладної. Товар для повернення підготувати для пересилання через кур'єрську службу. Оплата доставки товару за рахунок відправника (Покупця).
- Повідомте нам, що Ви здійснили повернення - Зв'яжіться з нами по телефону, повідомте номер експрес накладної кур'єрської служби. Переміщення відправленого товару Ви можете відстежувати на сайті перевізника.
- Чекайте повернення грошей - наш співробітник огляне товар на предмет експлуатації та зв'яжеться з Вами для узгодження термінів і способу повернення грошей. Термін повернення грошей не перевищує 7 банківських дня, з моменту отримання повернення нашим співробітником від перевізника.
Повернення товару від юридичної особи та фізичної особи - підприємця.
Повернення товару від юридичної особи або фізичної особи - підприємця (далі - ФОП) можливий за адресою м Бровари, р-к "Короленка", місця: 64, 368 або дистанційно в розподільному центрі через компанію-перевізника «Нова Пошта».
Товар, який повертається, повинен бути належної якості, без ознак експлуатації, мати збережений товарний вигляд і споживчі властивості, а також не ставитися до товарів, які не підлягають обміну та поверненню.
Для повернення товару юридична особа або ФОП має надати:
- накладну на повернення товару з круглою печаткою компанії, де вказано її реєстраційний номер;
- лист на повернення грошових коштів на фірмовому бланку з круглою печаткою компанії, яка повертає товар;
- видаткову накладну (копію);
- товар, який повертається, належної якості.
З питань повернення товару звертайтесь за електронною адресою:
info@venton.com.ua
або за телефонами:
(050) 160-02-59
(098) 305-14-70